ارتباط با مردم در اولویت اول مدیران در استان کرمان باشد



به گزارش خبرنگار مهر، محمد معدی فداکار عصر شنبه در جمع اعضای شورای قضائی استان کرمان عنوان کرد: دولت سیزدهم در شرایط سختی از نقدینگی، تورم، بیماری کرونا، اقتصاد و غیره آغاز به کار کرد و الحمدالله با اتکا بر خداوند، توانست شرایط را کنترل و بهبود دهد.

فداکار گفت: بخشی از وظایف مسئولان و خدمت رسانی، حضور در بین مردم و دیدن و شنیدن مشکلات آنها از زبان خودشان است.

وی خدمت رسانی صادقانه دولتمردان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با همکاری و همفکری دستگاه های قضائی، نمایندگان و غیره، کارها را به دور از حاشیه باید انجام دهیم تا از وظیفه اصلی خودمان دور نمانیم.

وی تاکید کرد که اولویت مدیران در استان کرمان حضور در جمع مردم و ارتباط با جامعه در راستای حل مشکلات و خدمت صادقانه دانست.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ارتباط با مردم در اولویت اول مدیران در استان کرمان باشد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.