«خون خورده» منتشر می شود



چهارمین رمان مهدی یزدانی خرم با نام «خون خورده» و زیر نام «سرخ سیاه» منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، در توضیح این رمان آمده است: «چهارمین رمان مهدی یزدانی خرم (۱۳۵۸) قصه ی پنج برادر است در سال های دهه ی شصت ایران. از تهران تا اصفهان، از بیروت تا آبادان و از مشهد تا کلیسایی کوچک در محله ی نارمک که دو روح روی صلیب لق شده اش نشسته اند. قصه ی برادران «سوخته». برادرانی که گم شده اند …» رمان در یک پروسه ی زمانی بین سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۷ در زمان گذشته و بخشی از آن در یکی دو سال اخیر رخ می دهد.

یزدانی خرم پیش تر رمان های «به گزارش اداره ی هواشناسی فردا این خورشید لعنتی»، «من منچستریونایتد را دوست دارم» و «سرخ سفید» را منتشر کرده است که جوایزی را نصیب او کرده اند. او سال هاست به عنوان روزنامه نگار و منتقد ادبی با نشریات همکاری داشته است.

رمان تازه ی این نویسنده، «خون خورده» پنج شنبه، دوم اسفندماه، در روز خیریه ی اسفندگان کتاب، در نشر چشمه ی کریمخان برای نخستین بار برای فروش عرضه خواهد شد.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی ««خون خورده» منتشر می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.