نه ایران باج گرفته و نه آمریکا باج داده!



به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در توئیتی با اشاره به توافق صورت گرفته میان ایران و آمریکا و حرف و حدیث هایی که پیرامون این موضوع ایجاد شده است، نوشت:

نه ایران باج گرفته و نه آمریکا باج داده، این پول ملت ایران است که آمریکا با تحریم هایش گروگان گرفته بود و ایران توانست هم پول و هم ۵ایرانی را آزاد کند.

جان کربی مقام ارشد کاخ سفید: آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی«باج دهی» نکرده و این اموال از مالیات آمریکاییها داده نمیشود.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نه ایران باج گرفته و نه آمریکا باج داده!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.