کوهپیمایی ویژه بانوان در سراسر خراسان شمالی برگزار می شود



مهدی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام و منزلت زن و روز مادر، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان ها برنامه های متعددی را برگزار می کند.

سرپرست هیأت کوهنوردی خراسان شمالی ادامه داد: پیمایش باباموسی در روز سه شنبه از ساعت ۱۳، پیمایش سالوک در روز جمعه و کارگاه بازآموزی هلال احمر در خانه کوهنورد رختیان از برنامه های این هفته در بجنورد است.

وی افزود: هیأت های شهرستان های مانه و سملقان، جاجرم، شیروان، اسفراین، گرمه نیز برنامه های کوه پیمایی خواهند داشت.

صفری گفت: این برنامه ها ویژه بانوان است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «کوهپیمایی ویژه بانوان در سراسر خراسان شمالی برگزار می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.