مقابل العین کم شانس بودیم / استقلال همچنان شانس صعود را دارد



به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر العین امارات در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما متأسفانه کم شانس بودیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم که با درخشش دروازه بان العین و بدشانسی ما، به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: ما هنوز راه زیادی در پیش داریم و می توانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته و به دور بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که عملکرد داور را چگونه ارزیابی می کنید و چرا داوری به ضرر استقلال تمام شد؟ گفت: متأسفانه همیشه در بحث داوری ضعیف هستیم و این به مسئولین فوتبال کشورمان برمی گردد اما امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم مقابل داور هم بایستیم و نتایجی درخور نام استقلال کسب کنیم.

رحمتی در پایان در پاسخ به این پرسش که هواداران بعد از پایان بازی، تیم و شما را تشویق کردند، خاطرنشان کرد: هواداران استقال همیشه در کنار ما هستند و به ما لطف دارند؛ آنهایی که طرفدار واقعی استقلال هستند، فوتبال را می فهمند و تیمشان را تشویق می کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «مقابل العین کم شانس بودیم #@! استقلال همچنان شانس صعود را دارد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.