بازیکن جدیدی به تیم استقلال خوزستان اضافه شد



به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال عبدی پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با عقد قرارداد رسمی به مدت یک فصل به جمع شاگردان امیر خلیفه اصل اضافه شد.

پیش از این بهروز بارانی و علی حسامی به تیم استقلال خوزستان پیوسته بودند.

همچنین حسن معاوی، سجاد خالدی و محمد بختیاری برای یک فصل دیگر در میان آبی پوشان دیار کارون ماندنی شد.

به گزارش مهر، قرار است فصل جدید مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور از نیمه نخست آبان ماه امسال آغاز شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بازیکن جدیدی به تیم استقلال خوزستان اضافه شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.