واکنش استاندار قم درخصوص سوء استفاده یک مدیر از خودروی دولتی



به گزارش خبرنگار مهر، انتشار یک تصویر درح فضای مجازی استان قم که نشان می دهد مدیری با پلاک دولتی در حال رساندن فرزندش به مدرسه است؛ موجب شد تا استاندار قم در جلسه شورای اداری استان در این خصوص واکنش نشان دهد.

سید محمدتقی شاهچراغی گفت: این رفتارها مناسب مدیران نیست و مردم نیز حق دارند در این زمینه معترض باشند و باید با این مدیر برخورد شود و او دیگر نیازی نیست که در محل کار خود حاضر شود.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “واکنش استاندار قم درخصوص سوء استفاده یک مدیر از خودروی دولتی”? I’m here to guide you.